среда, 28 августа 2019 г.

Аналіз роботи ММО вихователів за 2018-2019 н,р,


Аналіз роботи МО вихователів ГПД.
Основною метою діяльності МО було визначено:
залучення вихователів до інноваційної, пошукової діяльності,
           розвиток творчої ініціативи педагогів,
           виявлення і поширення найбільш ефективних форм та методів їхньої роботи.
Завдання, які ставили перед собою вихователі;
         1. Виховувати в учнів стійкі мотиви учбової діяльності; навички культури розумової праці; самоорганізації та самоконтролю; якостей особистості, чесності працелюбства, вимогливості до себе, самостійності.
        2. Налагоджувати спортивно-оздоровчу роботу, укріплення здоров’я, нормальний розвиток учнів, прививання інтересу і звички до ігор на свіжому повітрі.
       3. Працювати над вихованням любові до рідного краю, свого народу, його звичаїв і традицій, бережливого ставлення до навколишнього середовища.
      4. Використовувати у роботі різні види ігрової діяльності школярів.
      5. Регулярно проводити огляд новинок, методичної та художньої літератури, періодичних видань.
      6. Систематично знайомитись і впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
    В процесі роботи було проведено 3 засідання МО, на яких обговорено питання згідно тематики. Вихователі ГПД активно брали участь у проведенні методичних об’єднань. План роботи методичного об’єднання вихователів на 2018-2019 н.р. виконано. У своїй роботі вихователі досягли певних успіхів у навчанні та вихованні молодших школярів , формуванні пізнавальної самостійності, духовної культури, національної самосвідомості учнів, розвитку зв’язного мовлення, здібностей та інтересу учнів до навчально-виховного процесу.
Аналіз роботи методичного об’єднання вихователів груп продовженого дня за минулий рік показав, що підвищився науково-теоретичний та методичний рівень організації навчально – виховного процесу в групі продовженого дня, посилилась увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів.
      Свою діяльність вихователі спрямували на пошук наукових новинок, на створення творчої атмосфери, модернізацію форм, методів та засобів організації навчання та виховання дітей, а головне - на реалізацію принципу рівноправного діалогу між вихователем та учнем Вся система виховних заходів спрямовується на формування духовності, виховання учнів як громадянина, патріота своєї землі.

Для підвищення рівня ефективності виховного процесу вихователі ГПД широко впроваджують у практику своєї роботи елементи педагогічного досвіду своїх колег, педагогів міста. Кожен вихователь брав участь у роботі методичного об’єднання: готували доповіді, реферати, проводили відкриті виховні заходи. Акцентувалася увага на питаннях самоосвіти вихователів. Перед кожним з педагогів ставилась задача – не просто працювати над вибраною темою, а обов’язково поділитися досвідом своєї праці.
        Вихователі ГПД при плануванні своєї роботи керувалися вимогами Національної програми виховання учнів 1-12 класів, яка спрямована на виховання високоосвіченої, національно-свідомої і активної людини, що наділена глибоко громадянською відповідальністю, високими духовними якостями, родинним і патріотичним почуттям. Тому протягом року працювали за затвердженим планом виховної роботи, що є складовою частиною загальношкільного плану і включає всі напрямки виховання.

Комментариев нет:

Отправить комментарий